Комісія з моралі: В Україні перед Євро-2012 активізувалась секс-індустрія
Реклама секс-послуг у друкованих виданнях, інтернеті, розповсюдження мап із маршрутами і відповідними телефонами пропонують гостю ближче познайомитися з українськими дівчатами.
“Такої кількості, такої насиченості реклами сексуально-еротичного характеру, як у нас немає ніде і коли ти на це звертаєш увагу, не дивлячись на те, що законодавством заборонено в рекламі використовувати такі речі - завжди тобі починають говорити про свободу слова, яка нічого немає спільною з свободою слова, за яку люди вмирали. За право сказати слово проти влади, представниками бізнес індустрії ототожнюється з правом займатися нелегальним бізнесом”, - каже голова Нацкомісії з питань захисту суспільної моралі Василь Костицький.
Нагадаємо, у квітні в Нідерландах на центральних телеканалах з'явилася реклама під назвою "Стримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що "у цій країні багато красивих жінок".