Комісія захисту моралі назвала кампанію проти СНІДу непристойною (ФОТО)

17 вересня 2010, 12:18

Джерело:

UA.ADME.ru

На засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі 14 вересня її члени вирішили, що кампанія проти СНІДу, яку проводить Міністерство охорони здоров’я, є непристойною.

Кампанія МОЗ "Не дай СНІДу шансу", яку розробило креативне агентство Tabasco розміщена на носіях зовнішньої реклами на вулицях і в транспорті. Представники відомства в ході засідання повідомили, що реклама фінансується благодійними організаціями. Також відзначили, що в ході підготовки акції проводилися дослідження серед фокус-груп і експерти винесли свою думку з приводу зображень і слоганів "Зайдеш до мене на каву?", "Зайдемо до мене подивитися фільм?" і теглайн "Секс=презерватив".

У Нацкомісію була спрямована скарга, одна з підписантів якої стверджує, що у її дочки може сформуватися сприйняття пропозиції випити кави як пропозиції зайнятися сексом. Експерти НЕК постановили, що реклама містить зображення та інформаційні повідомлення, що стосуються сексуальних потреб людини, пропагує вільні сексуальні відносини і може ображати громадян, вихованих на основі традиційних культурно-духовних цінностей.

НЕК сповістить про своє рішення МОЗ, Держкомітет з питань технічного регулювання та споживчої політики і авторів скарги, що може спричинити за собою згортання соціальної кампанії.