Власник Торгового дому "АВ" розповів про відновлення продажу легендарного бренду "Українка"
Історія бренду горілки "Українка" розпочалася ще у 2006 році і позиціонувалась командою авторів-творців як сильний національний символ України, візитна картка для закордонних ринків.
Подібні горілки-символи є в різних країнах, наприклад: у фінів – горілка Фінляндія, у датчан – Danzka, розповідає власник дистрибуційної компанії Торгового дому "АВ" Фелікс Борисович Черток.
Читайте також Алкоголь, тютюн і пальне можуть подорожчати: в Україні планують збільшити акцизи
У ті роки Україна і товари з України ще не були на слуху і не користувалися популярністю у світі, так само як і самі українські споживачі не відрізнялися патріотизмом до національних товарів і через низькі продажі, виробництво ТМ було припинено.
Горілка "Українка" – відродження українських продуктів із національною символікою
Однак у 2022 році все змінилося. З новою силою прокинулась потреба українців у яскравих та сильних національних символах та продуктах, якими можна по-справжньому пишатися, а закордонні дистриб'ютори алкоголю почали виявляти великий інтерес до українських продуктів із національною символікою.
Це і спонукало компанію Торговий дім "АВ" (ТД АВ) відродити виробництво горілки "Українки", щоб сильний бренд з національним колоритом високої якості зайняв своє гідне місце на українському ринку і став широко відомим у всьому світі!
Де споживачі можуть купити горілку "Українка"
Наразі бренд "Українка" вже доступний до продажу у 20 000 магазинах України та продається в 11 країнах по всьому світу.