Компанія Mühldorfer - відомий виробник високоякісних ковдр та подушок

26 лютого 2011, 14:39

Сестри Елізабет Хінтерман та Максиміліана Пангерль перейняли справу від свого батька, коли їм було трохи більше двадцяти років.

Поки клієнти бачать десяті сни, двом виконавчим директорам часто доводиться недосипати. Але такі жертви приносять свої плоди - річний обіг коштів фірми сягає мільярдів євро.

"Продажі зростають щороку. І це нас тішить, хоча ми на це і не сподівалися. Наша справа розвивається швидше, аніж ми очікували. Це приносить нам задоволення та стимул рухатися далі", - каже виконавчий директор Елізабет Хінтерман.

Сестри кажуть, аби пошити добру ковдру, треба мати якісний пух. Цей отримують з домашніх гусей, яких вирощують у Східній Європі.

"Пух тримається купи неначе гроно винограду. Ці маленькі пір’їнки зачіпляються гачечками і створюють чудову повітряну подушку. Вона і захищає людей від холоду та спеки", - каже виконавчий директор Максиміліана Пангерль.

Спершу пух знежирюють. Потім його промивають та висушують щонайменше чотири рази. Лише коли пух повністю очищено від пороху та бактерій, ним можна набивати ковдри.

Ковдри Mühldorfer - задоволення не з дешевих. Середня ціна однієї сягає двох тисяч євро. Втім, виробники запевняють, що їхній товар вартий таких грошей. Щороку фірма виготовляє 330 тисяч подушок та ковдр. Більшість товарів купують відомі готелі.

Це баварський ліс. Його сестри-підприємці називають своїм домом. Тут є один з важливих елементів виробництва - чиста вода.

"Так, справді м’яка вода. Просто чудово. Жодного вапна. Ви можете відчути це на дотик. Шкіра така м’яка, що не потрібно навіть крему. Дивовижно", - каже виконавчий директор Максиміліана Пангерль.

Саме тут серед лісів виконавчі директори релаксують та обговорюють нові бізнес-плани. Нині сестри мають намір завойовувати іноземні ринки. Саме розширення експорту, на думку жінок, повинно дати поштовх компанії до подальшого розвитку.