Компанія "Яндекс" пояснила, чому сайт не працює вже 2 години

19 серпня 2011, 18:55
Читать новость на русском

Джерело:

Лента.ру

Компанія "Яндекс" спростувала заяви, які з'явилися в ЗМІ, про неполадки в своїх дата-центрах.

Як повідомили в прес-службі компанії, сервіси "Яндекса" недоступні через проблеми з маршрутизацією трафіку.

Збій, який триває з 17 години за московським часом, став одним з найбільших в "Яндексі" за останні роки. Недоступні пошук "Яндекса" і всі сервіси компанії, включаючи пошту і "Яндекс.Дірект".

Сайт пошуковика "Рамблер", який використовує пошук "Яндекса", відкривається, проте пошукові запити не обробляються. Недоступний також рейтинг сайтів "Рамблер ТОП100".

"Яндекс" є найпопулярнішим російським пошуковим сервісом. За даними Liveinternet, у липні 2011 року частка "Яндекса" в пошуку в Рунеті становила 63,9 відсотків.

У червневому рейтингу світових пошукових систем сервісу comScore "Яндекс" посів шосте місце.