Кому належить транспортна інфраструктура України: владі чи олігархам
У програмі журналістських розслідувань "Схеми. Корупція в деталях" спеціально для Телеканалу новин "24" від "Радіо "Свободи" та Першого суспільного каналу — як невідомий олігарх Леонід Ярушев щодня заробляє за допомогою кожного українця на державній інфраструктурі.
Леонід Юрушев – не дуже відомий олігарх. Він не позує перед камерами та не афішує свої зв’язки у владі. Але з бізнесом цієї людини ви могли стикатися, навіть не усвідомлюючи цього.
У головному аеропорті України "торгує" компанія, офіційно зареєстрована в офшорі. На 55% вона належить німецькому оператору "дьюті-фрі" "Herb. Heinemann". Решту, що губиться в офшорах, пов'язують із Юрушевим.
Але бізнесмен не обмежився самим лише небом. Відреставровані вагони на українських залізницях також могли бути реконструйовані за податки українських громадян компанією Леоніда Юрушева.
Для підписання контрактів на виконання цих послуг потрібно вигравати державні конкурси. Часті перемоги на них підприємств Юрушева наштовхують на думку про те, що бізнесмен пов'язаний із кимось дуже впливовим серед найвищих українських посадовців.
Дивіться також: Чиїм інтересам слідує "Народний фронт"