Користувачі планшетів - найактивніші клієнти он-лайн магазинів
Компанія Adobe Systems дослідила, хто найактивніше витрачає гроші на покупки у всесвітній мережі. Як виявилося, власники планшетів у 2011 році купили в Інтернеті товарів на 50% більше, ніж користувачі стаціонарних комп’ютерів та смартфонів.
Більше того, середній чек таких клієнтів щонайменше на 20% більший, ніж у всіх інших юзерів. У Adobe, кажуть, причина такої інтернет-марнотратності - вік та стать власників планшетів. Типовий користувач: чоловік віком від 18 до 34 років з стабільно високим рівнем прибутку.
Найактивніше він купує товари он-лайн за допомогою планшету у вихідні дні. Зазначимо, для того, аби дізнатися приблизний портрет найактивнішого он-лайн-покупця, спеціалісти проаналізували дані про більш, ніж 16 мільярдів візитів на сайти, що продають товари у мережі.