Таку думку в ефірі 24 каналу висловив політолог Тарас Семенюк.
Читайте також – Deutsche Bahn та Україна: чи може німецька компанія врятувати Укрзалізницю
Експерт переконаний, що євроінтеграційні процеси потребують великих масштабів не лише на основі законодавства, але й на основі інтегрування інфраструктури. Тому сам порядок в Укрзалізниці повинен налагодитися.
Якщо йдеться про інтеграцію Укрзалізниці в європейську систему то кращих консультантів як з Deutsche Bahn годі й шукати,
– повідомив Семенюк.
Також він додав, що в будівництві швидкісних магістралей була зацікавлена й італійська залізниця.
Однак, перший заступник міністра інфраструктури 2014 – 2016 років Володимир Шульмейстер в ефірі 24 каналу висловив думку, що зі зміною очільника Укрзалізниці, пасажири істотної різниці не побачать.
"Для змін потрібні інвестиції в інфраструктуру. Укрзалізниця знаходиться в поганому фінансовому стані, тому я особливих перспектив на сьогодні не бачу", – повідомив Шульмейстер.
Що відомо про Deutsche Bahn?Це найбільший залізничний оператор Німеччини, який створили у 1994 році. Ця німецька державна компанія є найбільшою залізнично-транспортною та залізнично-інфраструктурною компанією центральної Європи.
У Німеччині компанія користується не надто хорошою репутацією: її часто критикують за запізнення і затримки поїздів, а також дорожнечу квитків і незручність.