Кримське узбережжя готується прийняти туристів
Крим чекає туристів. З новим логотипом та відновленою візитівкою - "Ластівчиним гніздом" - півострів на порозі курортного сезону.
Цього літа кримське узбережжя планує прийняти понад 6 мільйонів туристів. Ціни на відпочинок, прогнозують, зростуть - через інфляцію та дорогі комунальні послуги. В середньому за добу проживання включно з харчуванням готелі правитимуть по 600-800 гривень, зупинка у приватному секторі обійдеться вдвічі дешевше.
“Подорожчає чому, тому що подорожчали комунікації, вода, газ - це теж потрібно враховувати. Подивимося, як цього року люди, туристи підуть. Я думаю, ціни піднімуться”, - каже маклер Юлія Михайлова.
Перед курортним сезоном понад десяток кримських готелів подали заявки на категоризацію та претендують отримати 3, 4 та 5 зірок. Для цього довелося обновити інфраструктуру та провести тренінги для персоналу. Якість сервісу одна з найгостріших проблем курортного Криму, готелі віп-класу цю проблему для себе вже вирішили.
“В основному, сьогодні у нас працюють люди, яких ми запросили. На жаль, в Криму фахівців з сервісу такого рівня поки немає, але склалося так, що ми знайшли таких людей, а вони знайшли нас, нам дуже хотілося, щоб це працювало”, - сказав директор з маркетингу готелю Олег Фесенко.
На місцевих, хто звик приймати на літо у себе туристів, а таких, наприклад в Ялті 70%, цього сезону очікує нововведення. Власники міні-готелів, та ті, хто здають своє житло, мають офіційно зареєструватися та платити спеціальний збір - до 1% з кожного відпочивальника. Тим, хто хитруватиме, погрожують позаплановими перевірками. Чиновники навіть самі готові під виглядом туристів навідуватися у міні-готелі.
“Турист, що приїжджає на відпочинок, він навіть не буде розуміти і усвідомлювати, що він платить цей 1%. За нього це будуть робити ті готелі, куди він приїжджає, або ті, хто здають квартиру, господарі приватних готелів. Я не думаю, що для туриста це буде важко, а для міста - це якраз виведення з тіні готелів і поповнення бюджету”, - каже мер Ялти Олексій Боярчук.
Заманити відпочивальників сподіваються також і подієвим туризмом. На це літо в Криму заплановано кілька заходів міжнародного рівня - авторалі, екстремальні спортивні змагання, музичні фестивалі. Вперше обличчям курорту стане новий логотип, конкурс на який триває вже більше місяця. Серед фіналістів 7 варіантів, втім на жодному з них немає замку “Ластівчине гніздо”. Хоча цього року замок чекає нове життя. До нього пустять канатну дорогу, а вхід вперше за останні 10 років стане безкоштовним.