Таку думку висловив український активіст, журналіст і блогер Кирило Сазонов на своїй сторінці в Facebook.

"Ще при мері Черновецькому, в 2009 році, був проведений тендер на покупку 100 вагонів для КП "Київський Метрополітен" у лізинг. Конкурс перемогла компанія "Укррослізинг", гроші платили бюджетні, і само собою зрозуміло, гарантом угоди виступив Київрада. Протягом 4-ох років всі вагони все таки поставили, місто виплатило якісь гроші, але прийняли рішення відстрочити виплату боргу до 2018 року. Тут компанія "Укррослізинг" і подали на столичний муніципалітет в суд, а суд, як і слід було очікувати, виніс рішення на користь "Укррослізинг", більш того, рішення містило пункт про вилучення вагонів. Сума боргу не маленька – 2 млрд грн. Пішли суди, 50 засідань за плечима, але на думку суддів закон на стороні "Укррослізинг", в березні виконавча служба арештовує рахунки Метрополітену", – написав Сазонов.

Суд аргументує, що згідно із законом майно, надане в лізинг перебуває у власності лізингодавця ("Укррослізинг") до тих пір, поки лізингоотримувач (Метрополітен) не виплатить всю суму за договором. Тільки після цього вагони перейдуть у власність метрополітену. Прив'язка до курсу долара теж законна, тому, що це прописано в договорі. З боку закону – ніби як нема чого заперечити. Можна багато говорити навколо договору, але все це "вода" і суті справи не міняє. Найголовніше питання, на який необхідно отримати відповідь: чи зупиниться київське метро?

"Позиція мера Кличка, його адміністрації та Київради виглядає адекватною, я б сказав, що єдиний правильний для столичного муніципалітету варіант – це будь-якими способами не допустити зупинки метро. А враховуючи, що закон у вигляді рішення судів на стороні лізингодавця, то у міської адміністрації просто немає вибору, якщо київська підземка стане – про це пошкодують все. Люди і так все на межі, всім не солодко живеться. Якщо ще й почне зупинятися міський транспорт – це призведе до катастрофи. Тому Кличко і пручається як виплати боргу, так і будь-яким нападкам на метрополітен, арештів вагонів і рахунків", – акцентує він.

Активіст зазначив, що оскільки закон на стороні "Укррослізинг", то необхідно бити тривогу щодо цієї ситуації.

"Звернення в РНБО, силові відомства – це необхідна і навіть правильне рішення, тому, що "Укррослізинг" – компанія з російським корінням. У найгіршому варіанті уявляю заголовки: Російська компанія заблокувала київське метро. Звучить як якась диверсія. Є речі, які виходять за компетенцію міської адміністрації. Національна безпека – один з таких питань. Як відреагує СБУ і РНБО – незрозуміло, потрібно чекати. Зрозуміло лише одне: немає грошей – немає метро", – написав Сазонов.