Вадим Породко вирішив не розмінюватися та набив лого на обличчі. За це компанія презентувала киянину iPhone 12.

Актуально У Києві відкриють музей Apple: у колекції – 323 експонати

Що відомо про акцію в Києві

  • Магазин iLounge спеціалізується на аксесуарах для техніки Apple.
  • Вони продають чохли, захисні скла, ремінці для годинників, тощо.
  • На честь відкриття були заплановані різні активності: конкурси та цінні подарунки.
  • Щоб їх отримати треба було зробити тату з логотипом та назвою магазину.

У столиці знайшлося 9 таких відчайдухів: з них 5 – працівники компанії та 4 гостей. Троє відвідувачів набили тату на різні частини тіла та отримали навушники від Apple.

Найсміливіший клієнт вийшов з магазину з новеньким iPhone 12. Породко зі своїм татуюванням на обличчі став VIP-клієнтом та обличчям бренду.

обличчя бренду магазину Apple
Обличчя бренду магазину з технікою Apple / Фото MC.today