Новий поїзд складається з модернізованих вагонів, які було побудовано ще у 1981 – 1984 роках. Корпус вагонів для них зробили зі склопластику. Кабіну машиніста оснастили підігрівом, кондиціонером та іншими технологічними речами.

Дивіться також Червону гілку метро в Києві довелося зупиняти через самокат

Пасажири, яким пощастило проїхатися у новому поїзді, у захваті від системи навігації.

Можна побачити, де саме їде поїзд


Поїзд з такою технологією у Києві лише один / Фото "Сьогодні"

  • Відомо, що вагони потягу оснащені інтерактивною схемою синьої гілки. Система підсвічує станції, які вже проїхав поїзд.
  • Крім того, у вагонах встановили нові вікна та дверні обладнання.
  • Освітлюють салон за допомогою світлодіодів, які є набагато енергоефективними у порівнянні з застарілими світильниками.
  • Також у кабіні машиніста встановили новий пульт управління, вітрове скло з електропідігрівом та дзеркала заднього виду.

У метро Києва кажуть, що технологія навігації з фіксацією станції наразі лише тестується.


Поїзд – модернізований повністю, а навігаційна система – це тільки один його пункт. Таке нововведення дійсно вимагає тривалого тестування. Також необхідно передбачити фінансування на програму з модернізації,
– підкреслили у комунальному підприємстві.

Коли у метро Києва можуть з'явитися інші поїзди з подібними функціями, наразі невідомо.