"Вже в цьому році зафіксовано 19 дорожньо-транспортних пригод за участю маршрутних таксі і автобусів, внаслідок яких дві особи загинули, 26 - травмовано. Тільки протягом останніх двох місяців контролюючими органами виявлено майже 900 технічно-несправних засобів, з них майже половину було заборонено до експлуатації", - каже заступник прокурора м.Києва Вадим Горан.

"Ми зараз проводимо роботу з приводу відшкодування заборгованості по штрафних санкціях - 7,5 мільйонів в головної транспортної інспекції нарахована заборгованість перед бюджетом у недобросовісних перевізників", - каже начальник управління нагляду за додержанням законів на транспорті Максим Гольдарба.

Олександр возить пасажирів зі столиці в область. В собі і своїй автівці певний, каже кілька місяців збирав необхідні документи аби стати водієм пасажирської маршрутки.

"Путьовий лист механіка, товарно-транспортна всяка - де ми скільки чого перевозимо, ліцензійна карточки, графіки, свідоцтво про державну реєстрацію, дозвіл по області, дозвіл по Києву, схеми маршрутів, ліцензійні карточки - все є!" – каже водій маршрутки Олександр.

Окрім технічних негараздів, перевізники подекуди взагалі працюють нелегально. Водії часто мають перепрацьовувати вдвічі внормований восьмигодинний робочий день.

"У нас продовжують керувати автобусами при перевезенні пасажирів в нетверезому стані. Керівники підприємств не контролюють водіїв, як вони працюють, як їдуть по маршрутах, правильно звертають увагу на те, що перепрацьовують водії, порушення правил роботи і відпочинку водіїв", - каже заступник начальника УДАІ ГУ МВСУ в м. Києві Олександр Підшморга.

Загалом щоденно київським автотранспортом користується щонайменше мільйон пасажирів. Всього ж Києвом наразі курсує близько 6 тисяч транспортних засобів, які перевозять пасажирів.