З відповідним зверненням працівники підприємства звернулися до віце-прем'єра, міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадія Зубка.
На думку співробітників, начальник управління взаємодії з органами державної влади та роботи з підвідомчими організаціями Мінрегіону Руслан Анфілов призначив Гойло в обхід процедури — з порушенням статуту підприємства, колективного договору і без узгодження з керівниками та спеціалістами структурних підрозділів. Крім того, працівники переконані, що Наталя Гойло не відповідає необхідним для керівника критеріям.
"На жаль, призначення на роботу людину, у якої не тільки немає профільної освіти, але і повністю відсутній досвід роботи керівником (Гойло 26 років і досвід роботи — продавець в супермаркеті "Fozzy" та працівник бригади "Макдональдс") викликає підозри з приводу можливого використання корупційних схем і недовіру трудового колективу", — йдеться у зверненні колективу ДП до віце-прем'єра Зубка.
На думку працівників підприємства, виконуючим обов'язки директора ДП "Укрметротунельпроект" повинен бути призначений хтось і заступників попереднього директора — Ю.Градов або С.Кришнев. Кришнев працює головним інженером підприємства і проектував три останні станції Київського метрополітену. Не виключають вони й повернення на посаду попереднього директора, який зараз перебуває на лікарняному.
Співробітники переконані, що мета нового керівника Наталії Гойло і тих, хто за нею стоїть — виселити працівників проектного інституту з будівлі, щоб згодом розформувати підприємство, а будівлю — приватизувати. Адже "Укрметротунельпроект" знаходиться в центрі Києва — на вулиці Воровського. У зв'язку з цим вони просять Геннадія Зубка втрутитися в ситуацію і не допустити ліквідації проектного підприємства.
Державне підприємство "Проектний інститут "Укрметротунельпроект" займається проектуванням підземних і наземних споруд і специфічних об'єктів. За його розробками побудований Київський метрополітен. Також співробітники підприємства беруть участь у розробленні технічної документації для будівництва метро в інших містах України та країнах СНД.