Ефір радіостанції – найкраща музика і факти. Без компромісів! Саме такими критеріями керується команда професіоналів – журналістів, репортерів та музичних редакторів, що створює "Радіо 24".

Нагадаємо, що "Радіо 24" вимкнули з київського ефіру в кінці лютого 2014 року, а вже 1 березня на тій самій частоті з’явилося новостворене одіозне радіо "Вєсті ФМ".

"Для нас дуже важливо, що наша аудиторія залишилася лояльною до нас і чекала на наше повернення в столицю, — говорить генеральний директор "Радіо 24" Роман Андрейко. — Одразу після відключення у нас в сотні разів зросла кількість слухачів в інтернеті".

"Радіо 24" почало мовлення у 2011 році, а у Києві з січня 2012 року. На сьогодні мережа "Радіо 24" покриває 11 регіонів по всій Україні. Ядро цільової аудиторії радіостанції – чоловіки віком 25-45 років.