Про це заявив Дмитро Левченко, генеральний директор "Київпастрансу", під час обговорення можливої зміни тарифу.
На публічні слухання запросили членів громадської ради при Київській адміністрації, співробітників "Київпастрансу", "Київського метрополітену", Департаменту економіки і всіх інших киян за допомогою анонса на сайті міської адміністрації. Про причини можливого підвищення вартості на проїзд в наземному транспорті присутніх розповів Дмитро Левченко, генеральний директор "Київпастрансу".
Тариф на електроенергію з часу останнього підвищення тарифів на проїзд піднявся в 4,6 рази. Якщо перевести в цифри, то замість 15-17 мільйонів гривень в місяць ми тепер змушені платити 35-37 мільйонів. Подорожчало все: дизпаливо, шини, акумулятори, мінімальну зарплату підняли в 2,6 рази,
– заявив Дмитро Левченко.
За його словами, собівартість проїзду становить 5,97 гривні, а разом з інвестиційної складової – 6,91 гривні.
"Розуміючи в якому складному становищі опинилися кияни, ми пропонуємо підвищити вартість проїзду тільки на 1 гривню, іншу частину тарифу компенсує міський бюджет. Це дозволить нам привести у відповідність до встановленої КМУ мінімальної заробітної плати в 3200 гривень, зарплату співробітників підприємства, регулярно ремонтувати рухомий склад, модернізувати систему навігації", – пояснив керівник "Київпастрансу".
Відзначимо, що термін обговорення на сайті проекту розпорядження про нові тарифи закінчується 7 червня. Під час громадських слухань учасники задали близько десятка питань: про якість послуг, про метро на Виноградар, про маршрутних таксі та інші.
У підсумку присутні прийшли до висновку, що "через складну економічну ситуацію в країні вартість проїзду можна підвищити тільки на 1 гривню, іншу частину тарифу повинен компенсувати міський бюджет".