За допомогою новенького німецького "Мерседеса" рятувальники можуть гасити пожежі на висоті до 50-ти метрів. Але таких машин у надзвичайників мало. В гаражах пожежних частин переважно радянські ЗІЛи та КаМАЗи. Рятувальники кажуть, що останнім часом автопарки потроху оновлюються.

Олександр працює в підрозділі боротьби з хімічними загрозами. В Києві таких лише два. Розповідає, що іноді нову техніку та спецзасоби дарують німці.

На свято також привезли лабораторію на базі "Форд Транзит". Хоча, кажуть рятівники, ще доводиться їздити на стареньких "Газелях". Форма теж не нова – ще зі старими шевронами колишнього МНС. Та й зарплати не піднімають.

2 200 гривень у мене зарплата враховуючи вислугу. Обіцяють підняти вже досить давно, але поки що нічого не виконується,
— каже рятувальник.

Попри складні умови рятувальники виходять на службу. А на міжнародних зустрічах ще й вчать іноземних колег.

Загін аварійно-рятувальних робіт має найпотужнішу та найсучаснішу техніку в Україні. Рятівники з цього загону визволяють людей з автомобілів після ДТП. Вони мають гідро-ножиці та домкрат, які витримують навантаження у 24 тонни. Та поки місто не може дозволити собі створити ще один такий підрозділ.

Допомагають рятувальникам і чотирилапі. Собак залучають до пошуку людей у завалах чи інших важкодоступних місцях.

Автор – Олексій Кондаков.