Вони виступають проти завищення фінансових планів з перевезення пасажирів, несанкціонованих звільнень. Трудовий колектив та громадські активісти ініціювали зустріч із депутатом міськради, щоб висловити свою позицію і окреслити майбутні перспективи автопарку.

Винищується буквально в прямому сенсі громадський транспорт, тому що не випускає достатню кількість автобусів і перекидається весь трафік на приватних перевізників. І там вже 85% цих маршруток перевозять людей, перевозять киян, залишаючи кошти у себе в кишенях,
— пояснює голова депутатської фракції Київради "Об'єднання "Самопоміч" Сергій Гусовський.

Тяжкі часи для підприємства почалися кілька років тому. Тоді територію Автопарку, на якій побудували гіпермаркет, перенесли із Оболоні на Троєщину. На новому місці київська влада за рахунок інвестора обіцяла облаштувати автопарк. Згідно обіцянок, розповідають у профспілці, інвестор мав виконати усі пункти плану протоколу модернізації.

За словами громадських діячів, на сьогоднішній день тільки по Київпастрансу порушено кримінальних справ на розкрадання більше 3 мільярдів.

Треба зупинити і скасувати ті рішення відводу земель, які були прийняті ще за режиму Януковича, і тільки після цього можна прогнозувати і планувати подальший розвиток транспортної галузі,
— зазначають активісти.

Колектив АТП вирішив знову зібратися, щоб висловити недовіру своєму керівництву.