Легендарний Jeep Grand Cherokee змінився сильніше, ніж здається

24 квітня 2011, 14:48
Читать новость на русском

У 90-ті Jeep Grand Cherokee у багатьох асоціювався з виголеною потилицею, шкірянкою та автоматом у багажнику. Невідомо, як до такого іміджу ставився сам автовиробник.

Втім, нове покоління легендарного "джипа" відрізняється від свого предка, як бультер'єр від бульдога. Щось спільне у них є, але не більше.

Ззовні позашляховик став спокійнішим і благороднішим. Що важливіше - Grand Cherokee сконструйований на одній платформі з нинішнім Mercedes ML. Тобто має величезний салон та комфортну підвіску.

Але в перегонах за визнанням на вулицях міста, Jeep не розгубив позашляхових навиків. Просто тепер він в одній лізі з Touareg, Discovery і родичем від Mercedes.

Як і конкуренти, "джип" отримав електронного помічника Selec-Terrain з п'ятьма режимами. Він забезпечує оптимальні налаштування двигуна і трансмісії при їзді на різному покритті. За доплату доступна і пневмопідвіска, яка дозволяє змінювати кліренс авто від 15,2 см до 28,2 см.

Традиційно "американець" отримав два великі та ненажерливі бензинові двигуни. Мова йде про V6 3.6 Pentastar (286 к.с., 347 Нм) та V8 5.7 HEMI (352 к.с., 520 Нм). Якщо ж розхід пального від 20 л вам не до вподоби, погляньте на гордість компанії - трилітровий 250-сильний турбодизель з гігантським обертовим моментом у 550 Нм.

Ціна нового Grand Cherokee - від $70 410. З одного боку - цілком адекватно за легендарний і настільки технологічний автомобіль. З іншого - за $68 000 можна обрати найпростішу версію того ж Mercedes ML. А це вже преміум-клас.