Ложкін пояснив, чому продав UMH

21 червня 2013, 18:21
Читать новость на русском

Джерело:

forbes.ua

Власник медіахолдингу UMH Борис Ложкін, що продав 98% акцій олігархові Сергію Курченку, пояснив, що продав свій бізнес, аби дати йому можливість розвиватися швидко і ефективно.

"Я вирішував дилему: я не продаю компанію і продовжую розвивати UMH, але без необхідного фінансування роблю це менш успішно і повільніше, ніж міг би. Або укладаю договір - і UMH розвивається набагато швидше".

Оскільки Курченко в наступні 3 роки пообіцяв інвестувати в розвиток компанії $100 млн, Ложкін ризикнув продати майже всі акції йому.

При цьому бізнесмен сказав, що в нього з'являлися думки нічого не продавати, коли він вів переговори. І можливість не продавати у нього була.

Переговори про продаж частини чи цілої компанії велися давно. Крім "Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії" Курченка, інвестором хотів стати російський медіахолдинг. Щоправда, його імені Ложкін не назвав.

Умови росіян потребували надто великого ризику, тож врешті Ложкін пристав на пропозицію Курченка.