Marussia B1 - перший сконструйований у Росії спорткар

22 вересня 2010, 22:52

Що це - нова модель Lamborghini чи може Ferrari? Агресивний дизайн, загострені кути та оригінальні легкосплавні колісні диски... Насправді це - російський суперкар Marussia B1.

На початку вересня у центрі Москви відкрився перший автосалон новоспеченої марки. Тоді ж на вулицях міста у рамках піар-акції з'явилось кілька "Марусь". Мешканці російської столиці отримали змогу детальніше познайомитися зі спорткаром і зробити фотографії.

"Цікаво, наскільки якісний автомобіль всередині, двигун, ходова, тому що вітчизняна автопромисловість до сьогодні не вселяла довіру. Можливо, це еволюція нашого автомобілебудування. Сподіватимемось на краще", - каже москвич Володимир.

У шоу-румі марки демонструють іншу модель - Marussia B2. Наразі її ще ніхто не придбав, але у самій компанії в успіху не сумніваються: за технічними характеристиками новинка не поступається багатьом відомим суперкарам, а її ціна значно нижча - всього $153 000. Найпотужніша версія "Марусі" має 420-сильний двигун об'ємом 3.6 л. Він дозволяє розігнатися до 100 км/год за 3,2 с.

Директор компанії, відомий шоумен Микола Фоменко, каже, що 80% деталей для суперкара виготовляють у Росії. А от сам двигун конструює британська фірма Cosworth. Наразі Marussia Motors продала вже 19 готових автомобілів і отримала понад 700 замовлень, щоправда із-за кордону.

"Для настільки складного продукту, як автомобіль, спершу потрібна позитивна оцінка Західного світу. В принципі, вона у нас вже є і тепер ми потрохи почнемо входити на батьківщину", - каже президент компанії Marussia Motors Микола Фоменко.

Втім, російські експерти не поділяють оптимізму Фоменка. Мовляв, якість "Марусі" не дотягує до закордонних стандартів.

"Те, що я бачив, не дуже добре їздить і не дуже добре керується. Тому назвати "Марусю" суперкаром не можна. Нажаль, в нашій країні немає школи будівництва суперкарів", - каже автомобільний журналіст Олександр Пікуленко.

Нещодавно Marussia Motors оголосила про завершення будівництва свого першого заводу, який розташований в Москві. А вже навесні 2011 року в Бельгії та Німеччині з'являться ще два підприємства, де збиратимуть російські суперкари.

На першому етапі компанія планує випускати дві моделі: задньопривідні купе B1 і B2 Grand Turismo. Наступного року Marussia почне приймати замовлення на новий спортивний кросовер. Загалом росіяни планують продавати 10 000 автомобілів у 2014 році.