Mazda 2: найкраще починається за кермом
Улюблений колір... улюблений розмір... Ці дві фрази усім відомого мультяшного ослика чудово описують те, як у 2007 році Європа відреагувала на компактний автомобільчик від Mazda.
Вже через рік "двійку" визнали найкращим авто у Старому Світі, а також у Новій Зеландії, Австралії та Японії. Окрилена успіхом Mazda вирішила не відтягувати з оновленням машинки, і ось перед нами версія 2011-го модельного року.
Рестайлінг однозначно пішов "двійці" на користь. Автомобільчик отримав широко усміхнений передній бампер, нову решітку та іншу задню оптику. В цілому, екстер'єр змінився не суттєво - японці доопрацювали тільки те, що дійсно треба було доопрацювати.
У салоні Mazda 2 все направлено на простоту. Дизайн - м'який та затишний, хоча є трохи спільного зі салонами старших родичів. Зокрема, кермо та торпедо нагадують MX-5, а важіль коробки передач вбудований у центральну консоль, як у "п'ятірки".
Однак простота трохи зашкодила комфорту і практичності. До прикладу, салон загалом має не надто дорогий вигляд, а спинка задніх сидінь при складанні утворює величезну сходинку. Втім, варто усвідомити, що функціональність - не найсильніша сторона Mazda 2.
Все найцікавіше починається за кермом. Під капотом - 1.5-літровий бензиновий двигун потужністю 100 конячок. Небагато, але настільки маленькому авто більше і не треба - "двійка" і так поводиться наче скажена табуретка.
Трансмісії дві: п'ятишвидкісна механічна і чотириступінчата автоматична. Чому не новий шестидіапазонний "автомат"? Все просто, японці переконані, що чотириступенева коробка зробить автомобіль енергійнішим. І мають рацію.
Загалом Mazda 2 має лише чотири різні конфігурації: один двигун, дві трансмісії і дві обробки салону. Ніяких індивідуальних опцій. І все б нічого, якби не явно завищена ціна - за симпатичний, але простенький автомобіль попросять щонайменше $19 000.