Мережу лихоманить від реклами російських парфумів з екстрактом курячих сліз

7 жовтня 2016, 11:26
Читать новость на русском

В мережі опублікували рекламу одеколону "Олексій" з екстрактом курячих сліз.

Як заявляє сам автор, відео зайняло перше місце на конкурсі "Парфумерні Авторські Роботи Фонду Відкриті Знання".

В ролику чоловік в білих трусах заявляє: "Коли час зупиняється, я починаю писати свої правила". Потім він кувалдою розбиває кавун, обливається молоком з відра, ріже кабачок пилкою і віджимається на шосе. В мережі відреагували не однозначно, проте відео миттєво розлетілося мережею і навіть знайшлися перші бажаючі придбати парфуми.

Але на жаль чи на щастя, ролик виявився пародійний і насправді таких парфумів не існує.

Повний випуск програми "Вєсті Кремля" дивіться тут.