"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" запускає службу доставки для HoReCa
Професійна доставка товарів виходить на новий рівень. У рамках стратегічного плану розвитку, компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" створила окрему службу доставки товарів для HoReCa-сегменту.
Новий підрозділ обслуговуватиме виключно клієнтів готельного та ресторанного бізнесу. В кожного з них буде особистий менеджер, який доставлятиме необхідну продукції у потрібний момент. В асортименті – понад чотири з половиною тисячі товарів.
"Перш за все, це власний асортимент, це своє ціноутворення, це окремий маркетинг під окремим брендом. Це виокремлена команда, яка буде займатися і фокусуватись тільки на розвиток HoReCa-клієнтів. А також з’ясовувати яким чином надати їм найкращий товар, яким чином надати найкращий сервіс і що ще такого цікавого запропонувати", – розповіла директор служби доставки товарів для HoReCa Галина Джандан.
Нова служба доставки товарів HoReCa Direct працюватиме на базі діючих МЕТРО Хабів у Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі, а також сезонно буде представлена в Івано-Франківську. Крім того, у рамках освітнього бізнес-проекту METRO Comunications Hub for HoReCa, компанія буде організовувати зустрічі з професійними бізнес-тренерами.
"Основна амбіція нашого нового плану – стати лідером у ціновому сегменті. Це найоптимальніші системи закупівель і перебудова системи затрат компанії – це побудова бізнес-моделі таким чином, щоб максимально оптимізувати всі затратні частини. Реалізуючи нашу нову концепцію "Метро – опт для всіх", ми створюємо формат оптового клубу, члени якого отримають доступ до наших ексклюзивних пропозицій", – зазначив генеральний директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Мартін Шумахер.
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" також продовжує адаптувати формат своїх магазинів під потреби своїх покупців. Два пілотні ТЦ нового формату відкриються у Києві та Полтаві вже 5 листопада.