METRO організовує зустрічі своїх клієнтів з експертами HoReCa-бізнесу
METRO започатковує проведення зустрічей своїх клієнтів з експертами HoReCa-бізнесу. Компанія організувала проект METRO Communications Hub для втілення нової концепції "Ви та METRO". Він спрямований на підтримку професійних клієнтів компанії - представників готельно-ресторанного бізнесу в Україні.
Ми віримо в Україну. І підтримуємо прагнення українців модернізувати свою державу. Тож ми ділимося з нашими клієнтами провідним міжнародним досвідом і таким чином покращуємо можливості ведення малого та середнього бізнесу. Цей план є частиною довгострокової стратегії METRO GROUP щодо посилення своїх позицій на ринку України, - розповідає Клаус Ретіг, директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Представники малого те середнього бізнесу мали змогу безкоштовно поспілкуватися з відомими готельєрами, рестораторами та шеф-кухарями. Знання, отримані від міжнародних фахівців підприємці зможуть застосувати на практиці у своїх закладах.
Це буде дуже доречно - отримати додаткові знання для представників готельно-ресторанного бізнесу. Це буде корисний досвід як для підприємців, так і для країни в цілому. Зокрема ми організуємо майстер-класи відомих шеф-кухарів, на які запрошуємо своїх клієнтів. Тому що ми хочемо допомогти їм розвиватися та зростати, - відзначив Майкл Лінандер, директор з продажу "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Це не єдиний освітній проект від міжнародного лідера оптової торгівлі. Компанія і надалі планує допомагати своїм клієнтам розвивати бізнес. За понад 11 років діяльності в Україні "МЕТРО Кеш енд Кері" інвестувала в національну економіку понад півмільярда євро.