"МЕТRО" відкрила концептуальні магазини одягу "МЕТРО Шафа"
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" продовжує інвестувати в розвиток української економіки. Торговельна мережа відкрила концептуальні магазини одягу "Метро Шафа" та оновила відділи непродовольчих товарів. Наразі унікальний асортимент продукції представлений у шести магазинах Метро у Києві та Львові.
Торік ми відкрили наш оновлений відділ "Шафа" на Позняках і у Львові. А тепер ми прийняли рішення стратегічно продовжувати інвестувати далі в наші торгові центри. І сьогодні у нас відбувається такий великий день, велике свято у всіх торгових центрах Києва і в другому торговому центрі у Львові. Ідея полягає в тому, щоб в кінцевому підсумку відкрити оновлені відділи "Шафа" по всій Україні, - розповіла Юлія Пилипенко, директор із продажів "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Для зручності клієнтів, непродовольчі товари в оновлених торговельних центрах Метро об'єднані в окремі великі відділи - концептуальні магазини. Представники Метро кажуть, що запропонований асортимент є унікальним для українського ринку. Його ретельно підбирали за принципом ціна-якість.
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" - один з найбільших іноземних інвесторів у вітчизняну економіку. За 11 років діяльності компанія вже інвестувала 550 млн євро і готова й надалі розвивати бізнес в нашій державі.