Укр Рус
16 жовтня, 13:17
3

Михайло Поплавський: український бренд в соціальних мережах

АКТУАЛЬНО

У Київському університеті культури відбувся майстер-клас Михайла Поплавського "Український бренд в соціальних мережах".

В межах авторського курсу "Акули PR" Михайло Поплавський поділився зі студентами власним баченням розвитку українського контенту в цифровому просторі. Про це ректор повідомив на своїй сторінці в Instagram, інформує 24 Канал

Дивіться також 30-річчя PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія": феномен Поплавського 

Поплавський розповів, як побудувати особистий бренд / Фото з інстаграму Михайла Поплавського

Професор зауважив, що соцмережі стали ключовим інструментом комунікації 21 століття.

Соціальні мережі – основа комунікації зі світом. Наша головна задача – популяризація національних проєктів, українських пісень та україномовного контенту. Ми демонструємо світові українську ідентичність, культуру та традиції, 
– наголосив він.

Професор розповів, у чому сила соцмереж / Фото з інстаграму Михайла Поплавського

Михайло Поплавський понад 30 років у медіапросторі, 15 років у соціальних мережах та має понад 10 мільйонів підписників. Він на власному прикладі показав, як побудувати сильний особистий бренд у медіа. Ректор наголосив, що соцмережі – це найпотужніший інструмент просування університетського бренду, підтримки іміджу та формування довіри.

"Сьогодні соціальні мережі – це платформа для створення й розвитку сильного особистого бренду. Український бренд "Михайло Поплавський" став поштовхом до розбудови Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий творчий університет в Україні та Європі", – вказав професор.

Поплавський показав свої охоплення у соцмережах / Фото з інстаграму Михайла Поплавського

Під час майстер-класу ректор згадав про створення першого у світі факультативу ТікТок, показав статистику охоплення університетських та особистих сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також поділився кейсами проєктів, що набрали мільйони переглядів.

Ректор розповів про найпопулярніші кейси / Фото з інстаграму Михайла Поплавського

Яскравим прикладом популярності контенту Михайла Поплавського став TikTok, який створили переможці Євробачення-2024, швейцарські виконавці Nemo, використавши пісню "Українські вареники". А пісня "Сало" очолила топ світових музичних платформ.

Соціальні мережі – це ваш медіабізнес! Власний бренд – це успіх. Якщо вас немає в трендах – вас немає ніде! Аудиторія – це вплив, підписники – це капітал, а увага – нова валюта, 
– каже Михайло Поплавський.

Поплавський звернувся до молоді / Фото з інстаграму Михайла Поплавського

Ментор закликав студентів формувати особистий імідж, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів.

"Підтримуйте українське! Створюйте власні українські бренди! Будьте в тренді! Світ має знати, що ми – українці, ми є нація і ми є народ! Тримаймо разом українську хвилю!" – підкреслив професор.