Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК) встановила, що жоден з операторів не готовий до блекауту. Особливо, якщо мовиться про те, щоб забезпечити людям зв'язок протягом 3 діб без світла.

Дивіться також Знеструмлення у 7 областях: яка ситуація в енергосистемі України 9 жовтня

Чи готові оператори зв'язку до відключень світла

НКЕК розповіла, що з січня 2023 року вони провели 8 позапланових перевірок операторів щодо виконання вимог комісії, які видали на основі рішення РНБО. Мовиться про те, що оператори повинні забезпечити автономність та безперервність надання послуг абонентам протягом 3 діб.

Комісія заявила, що вони виявили порушення у всіх трьох операторів мобільного зв'язку. Зокрема, перевіряли:

  • "Київстар" у Київській, Львівській, Одеській областях;
  • "ВФ Україна" у Київській, Львівській, Одеській областях;
  • "Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській та Рівненській областях.

НКЕК двічі йшла назустріч операторам і своїм рішенням продовжувала терміни усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів... Кожен з постачальників за цей час повинен був вжити усіх необхідних заходів для забезпечення своєї мережі автономністю по всіх визначених точках у всіх областях України. У встановлені терміни кожен з операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок,
– заявила комісія.

Окрім того, в компанії зазначили, що наприкінці серпня 2023 року провели перевірки у компанії "Лайфсел" у Рівненській області. Вони встановили, що оператор не здатен забезпечити зв'язком критично важливі об'єкти.


Що купити на випадок блекауту / Інфографіка 24 Каналу

Коротко про ймовірні блекаути