Мобільний банкінг
Сучасний розвиток електронних систем та технологій надихає комерційні банки створювати нові сервіси і продукти для споживачів. Сьогодні завдяки комп’ютерам клієнти фінустанов мають можливість управляти своїми рахунками дистанційно, через інтернет, що є досить зручно та економить час.
Проте банки не зупиняються на досягнутому і пропонують клієнтам ще більше зручності у керуванні своїми коштами завдяки мобільним версіям онлайн-банкінгу. Піреус Банк, зокрема, пропонує споживачам фінансових послуг спеціальний додаток Winbank Mobile для платформ Android та iOS (ай о ес), що дозволяє керувати своїми рахунками зі смартфону або планшету.
«Перш за все клієнт має підключитись до онлайн банкінгу Winbank, якщо він ще не є його користувачем. Все, що потрібно - надати ідентифікаційний код та паспорт у відділенні, отримавши ПІН-конверт зі своїм логіном та паролем. Після цього клієнт може завантажити відповідне програмне забезпечення на свій смартфон або планшет», - пояснює заступник директора операційного департаменту Піреус Банку в Україні Іліас Музакіс.
Банкіри зауважують, що система Winbank Mobile дуже зручна та легка в користуванні. Клієнт використовує свій логін та пароль доступу у систему онлайн-банкінгу Winbank з комп’ютера. Тобто реєструватися додатково не доведеться. Сервіс є цілком безпечним для використання, додаток Winbank Mobile не запам’ятовує особисті дані клієнта, а завдяки протоколу шифрування даних та одноразових паролів всі операції повністю захищені.
«Ми хочемо щоб наші клієнти відчували себе захищеними.Winbank Mobile базується на таких самих принципах безпеки, як і система онлайн-банкінгу для звичайних комп’ютерів, з такими самими елементами захисту як підтвердження всіх операцій через SMS або використання токіну, тобто генератору одноразових паролів. Тому ми гарантуємо безпеку нашим клієнтам», - запевняє заступник директора операційного департаменту Піреус Банку в Україні Іліас Музакіс.
Зауважимо, за допомогою системи Winbank Mobile користувачі можуть цілодобово контролювати кошти на своїх рахунках, здійснювати перекази між рахунками, сплачувати за товари та послуги у торгових мережах, а також знайти банкомат чи відділення Піреус Банку на мапі. Користувачі мобільного банкінгу вже відзначили зручність сервісу.
«За останній час я дуже звикла до Winbank Mobile в зв’язку з тим, що я досить часто перебуваю не в Києві і вимушена шукати відділення чи банкомати. Також я можу переводити гроші з одного рахунку на інший, наприклад батькам до дому в Київ, або собі у зв’язку в відрядженням. Усі послуги, які надає Winbank Mobile досить зручні, адже за них не стягується комісія» - говорить художниця, клієнт Піреус Банку Інна Калініна.
Фахівці відзначають значний потенціал розвитку онлайн-сервісів, адже вимоги до банківського обслуговування зростають. Клієнти стають більш мобільними та прагнуть користуватись інноваційними продуктами, які б суттєво економили їх час.