МТС оновив логотип і став "на крок попереду"

1 жовтня 2010, 14:45

Російський оператор мобільного зв’язку МТС оновив свій логотип, зберігши на ньому як основний графічний елемент — яйце, так і червоно-білу кольорову гамму.

Логотип став більш об’ємним і технологічним, з нього прибрали квадрати. Розробкою дизайну займалося агентство BBDO Branding. Компанія обновила весь фірмовий стиль, а новий слоган МТС — "На крок попереду".

У компанії вважають, що при оновленні логотипу вдалося надати звичному символу та образу компанії новий сенс за рахунок більш актуальною графіки і вільної композиції.

Новий логотип і фірмовий стиль МТС використовуватимуться у всіх салонах продажів та обслуговування компанії, в офіційних документах і матеріалах, на корпоративному сайті.

МТС-Україна поки що використовує старий логотип.