На осінньому автошоу в Парижі презентують одразу два автомобілі серії Seat
Фактично всі бренди, які зібралися під крилом групи Volkswagen, мають власні спортивні лінійки. Так, Lamborghini, Bugatti та Porsche вони не потрібні, зате у VW є серія R, в Ауді є RS, у Skoda - vRS. А от для Seat слово "спорт" звучить як Cupra.
Нову Ibiza Cupra, яка дебютувала навесні в Пекіні, маркетологи чомусь охрестили концептом. Але за рівнем опрацювання деталей, серійна версія, імовірно, не відрізнятиметься від представленого авто.
Повний "фарш" у салоні, накачаний кузов, світлодіоди, 17-дюймові диски. Але все це - дрібниці, порівняно з технічною частиною.
"Заряджену" Ibiza обладнали 1,4-літровим двигуном з турбіною та компресором. Він потішить любителів гарячої їзди табуном у 180 коней. Додати електронний диференціал та семиступінчатий робот з двома зчепленнями і отримаємо серйозний хот-хетч.
Офіційна презентація серійної моделі відбудеться восени, на автошоу в Парижі.
РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 061 мм
ширина 1 693 мм
висота 1 420 мм
колісна база 2 469 мм
об'єм багажника 284 л
маса 1180 кг
ДВИГУН
бензиновий 1.4 TSI
180 к.с., 245 Н•м
ТРАНСМІСІЯ
7-ступінчатий "робот" DSG
передній привід
ДИНАМІКА
розгін 0-100 км/год 7,2 с
макс. швидкість 225 км/год
Seat Leon
Тоді ж представлять нове покоління хетчбека Leon. Взагалі, ця модель - яскравий приклад того, що Seat вміє робити блискучі авто. Це той же VW Golf, тільки веселіший, стильніший та азартніший.
Автомобілю намалювали нову фізіономію та подарували стрімкий профіль. Leon став на декілька сантиметрів коротшим, але, як запевняють іспанці, всередині ще просторіше, а об'єм багажника зріс до 380 л.
Гама двигунів - стандартна: пара турбодизелів (1.6 TDI (105 к.с.), 2.0 TDI (150 к.с.)) і бензинових турбоагрегатів (1.4 TSI (122 к.с.), 1.8 TSI (180 к.с.)).
У продажі новий Leon з'явиться одразу після вересневого дебюту.