На підприємстві "Modern-Expo" втілюють Кайдзен-принципи

3 серпня 2015, 20:20
Читать новость на русском

Модернізоване й ощадливе виробництво, економічне зростання та максимальна адаптація до користувача. Принципи "Кайдзен" філософії, сформульовані японською компанією "Toyota", втілюють на луцькому підприємстві "Modern-Expo".

Ми змінили обладнання, ми змінили процес, і зекономили 5 тис. кв. м площі протягом 3 місяців. Збільшили об’єм виробництва на 30%, але при цьому ми не залучали більше персоналу, то ж люди змогли отримати більше зарплатні. А якщо зростає наша ефективність, – росте якість і наша продукція стає конкурентною, - розповідає Петро Пилипюк, генеральний директор групи компаній "Modern-Expo".

"Modern-Expo" є лідером на ринку виробництва торгівельного обладнання в Україні. Штат компанії - майже 2 тисячі людей. Працівників активно залучають до впровадження нових ліній та технологій. Підприємство активно впроваджує основні принципи "Кайдзен" філософії.

"Modern-Expo" активно співпрацює з великими підприємствами. Дехто з бізнес-партнерів впроваджує "Кайдзен"-прнципи й у своїх компаніях.

Ефективність нашого виробництва більше 70%. Це доволі висока ефективність, враховуючи час затрат на переходи, промивки, оскільки на одному і тому ж обладнанні виготовляється дуже великий асортимент продукції, - відзначає Ярослав Пастушенчиш, головний інженер компанії "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед".

Для компанії важлива співпраця з українськими колегами на вигідних умовах і за наявності розумної конкуренції. Презентація успішності "Кайдзен"-філософії є одним із кроків до бізнес-партнерства.