На зовнішню рекламу політсили витратили до 200 мільйонів гривень
Джерело:
УННЗа словами керівника Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, на зовнішню рекламу протягом передвиборчої кампанії витратили 150-200 мільйонів гривень: лідерами стали Партія регіонів та "Україна - Вперед!".
"По кількості реклами сказати дуже складно, адже було багато "джинси", тому порахувати ці витрати важко. Стосовно зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, бо існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення становило 12 тисяч площин, у жовтні – 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то загалом виборча кампанія для зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень, - розповів Артем Біденко.
Він зазначив, що найбільше білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів та партія Наталії Королевської "Україна - Вперед!".
"Однозначно – Партія регіонів (лідер за кількістю політреклами), і це стосується не лише зовнішньої реклами, але й телевізійної реклами, реклами преси. Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6500 площин. На другому місці знаходиться партія Королевської – 2500 площин. Трохи менше 2500 площин розмістила партія УДАР, до 2000 – Об'єднана опозиція, комуністи – приблизно 1500 площин, десь стільки ж – партія "Наша Україна", - заявив Біденко.
Нагадаємо, успішна родина на білбордах Партії регіонів виявилась не українською.