Надпопулярні новинки: Toyota Land Cruiser Prado, та її люксова версія - Lexus GX
Чудові новини для українських товстосумів. Японці оновили надпопулярний позашляховик - Toyota Land Cruiser Prado, а також його люксову версію - Lexus GX.
Toyota Land Cruiser Prado
Почнімо з Land Cruiser Prado. Змін немало, і вони доволі вагомі. По-перше, автомобіль отримав виразнішу решітку радіатора та інші фари, які ще більше затягли на передні крила.
Крім того, новинка стала трохи довшою, передусім через модернізовані бампери, і нижчою. А все тому, що "японцю" знизили кліренс - заради кращої керованості.
Хоча це навряд чи суттєво позначиться на позашляхових здібностях рамного Prado. В арсеналі все ще залишається 20 сантиметрів безпечного простору над землею, постійний повний привід та доопрацьовані електронні помічники.
Не змусить сумніватися водія у можливостях автомобіля й доопрацьований трилітровий турбодизель, який тепер видає 190 конячок. Також у гамі - бензинові агрегати на 2.7 (163 к.с.) та 4 літри (282 к.с.), вони залишилися без змін.
Значну увагу тойотівці зосередили на салоні позашляховика.
Автомобіль отримав інше кермо, а на панелі приладів з'явився кольоровий дисплей діагоналлю 4.2 дюйма.
Центральне місце на консолі відвели новій інформаційно-розважальній системі зі 7-дюймовим сенсорним екраном.
У всьому іншому, якщо звісно не зважати на якісніші матеріали обробки, Land Cruiser Prado залишився таким же. Зручні крісла, просторий салон, який можна замовити у п’яти або семимісному варіанті, величезний багажник.
Список опцій поповнили такі корисні речі, як підігрів керма, система стеження за мертвими зонами, навігація.
Lexus GX 460
Що ж до Lexus GX - оновлення виключно косметичне. Семимісний позашляховик останнім у модельному ряді отримав фірмову решітку радіатора у вигляді пісочного годинника.
У фарах з'явилися секції світлодіодів, а взули авто у 18-дюймові колісні диски оригінального дизайну.
У салоні варто відзначити нову мультимедійну систему з 8-дюймовим сенсорним екраном та кілька додаткових варіантів обробки.
Щодо техніки - позашляховик і надалі буде доступний з єдиним 300-сильним бензиновим ненажерою і 6-ступінчастим автоматом.
Продажі оновленого Lexus GX уже стартували на основному ринку - в США. За базову версію там просять $50 тис. В Україні ж, для порівняння, дорестайлінговий GX коштує від $81 тис.