Навчання по-іншому: МОН розробило новий поділ класів на групи

18 вересня 2018, 21:06
Читать новость на русском

Міністерство освіти і науки розробило та винесло на громадське обговорення проект порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів в українських школах.

Про це повідомила прес-служба МОН.

Читайте також: Навчання по-новому: чим відрізняється нова українська школа від приватної

"Метою проекту є створення сприятливих умов для вивчення окремих предметів, спрямованих на формування знань, інших компетентностей, світогляду, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, емоційно-вольових та/або фізичних якостей учнів", – йдеться у повідомленні.

За проектом, класи ділитимуть на групи:

  1. При проведенні уроків з трудового навчання у 5-9 класах (крім санаторних та спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів) – якщо у класі понад 27 учнів.
  2. При вивченні української мови у 1-4 класах закладів освіти (окрім закладів з навчанням болгарською, кримськотатарською, польською, словацькою, молдовською, румунською та угорською мовами) не понад 5 годин на тиждень, а також при вивченні інших мов (включаючи іноземну мову), які не є мовами навчання в закладі, а вивчаються як предмет – якщо у класі 27 учнів.
  3. При вивченні української мови у закладах освіти з навчанням болгарською, кримськотатарською, польською, словацькою, молдовською, румунською та угорською мовами – якщо у класі 16 і більше учнів.
  4. При вивченні мов національних меншин (наприклад, російської та кримськотатарської, молдавської та угорської, російської та болгарської тощо) – дві групи з кількістю не менше 8 учнів у кожній або створення міжкласних груп.
  5. При вивченні різних іноземних мов – дві групи з кількістю не менше 8 учнів у кожній або створення міжкласних груп.
  6. При проведенні практичних занять з інформатики – дві групи з кількістю не менше 8 учнів у кожній або створення міжкласних груп.
  7. При проведенні уроків з трудового навчання у 5-9 класах, з технологій у 10–12(13) класах у спеціальних школах та навчально-реабілітаційних центрах (у спеціальних школах для дітей з інтелектуальними порушеннями у 4-10 (11) класах) – якщо понад 7 учнів.
  8. При вивченні української мови та інших мов, що вивчаються як предмет (включаючи іноземну мову), при проведенні уроків з трудового навчання та фізичної культури у санаторних школах – якщо 20 і більше учнів.
  9. При проведенні занять з лікувальної фізкультури в санаторних школах – групи з кількістю не менше 7 учнів у кожній.
  10. При проведенні занять з лікувальної фізкультури в спеціальних школах – групи з кількістю 4-6 учнів у кожній або індивідуально (згідно з медичними показаннями).