Найбільше інформації про партії українці черпають із телебачення
Найбільше інформації про учасників виборчих перегонів українці отримують із телебачення, найменше - з Інтернету та соціальних мереж. Такі результати соціологічного опитування фонду "Демократичні ініціативи" та комітету "Рівність можливостей".
Згідно з опитуванням, 46% населення отримують інформацію про партії з виступів представників партій на телебаченні.
На другому місці - газетні публікації (23%), з листівок та інших агітаційних матеріалів черпають інформацію 19% респондентів.
Інтернет-сайти є джерелом інформації лише для 8% населення, соціальні мережі для 4%.
Дослідження проведене фондом “Демократичні ініціативи” спільно із соціологічною службою Центру Разумкова з 10 по 15 серпня 2012 року. Було опитано понад 2000 респондентів, віком від 18 років, у всіх областях України. Похибка - не перевищує 2,3%.