Укр Рус
30 жовтня, 10:30
6

Не просто магазин, а справжній артоб'єкт: 3 причини відвідати новий BROCARD Beauty Garden

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Сьогоднішнє життя сповнене невизначеності й викликів, і кожен шукає спосіб з цим впоратися. Комусь допомагає спорт, комусь – природа, комусь – новий манікюр. Втім, мабуть, один із найприємніших варіантів – це шопінг. А якщо його влаштувати в розкішному "саді краси", де представлені сотні світових парфумерних й косметичних брендів, неймовірний ефект гарантований.

Новий магазин BROCARD Beauty Garden в київському ТРЦ Respublika Park зібрав в одному місці все, що може знадобитися для турботи про себе. Про три причини, чому варто відвідати цей простір, розповідає 24 Канал із посиланням на новину про відкриття унікального магазину на офіційному сайті BROCARD.

До теми Як розпізнати фейк: гід з онлайн-покупки парфумів

Причина №1 – найширший асортимент люксової косметики і парфумерії в Україні

Beauty Garden – це найбільша офлайн-колекція люксової косметики і парфумерії в країні: 1 703 квадратних метри простору та понад 400 брендів. Фактично це один магазин, який може замінити десятки інших. Тут можна знайти все для краси та догляду: від легендарних ароматів, що увійшли в історію парфумерії, і культових світових бестселерів мейку до аптечної косметики, БАДів, доглядових засобів для шкіри та волосся і навіть товарів для домашніх улюбленців. Щоб гостям було легше орієнтуватися в асортименті, простір розділений на тематичні галереї, кожна з яких – окрема естетична історія. 

Відкрився BROCARD Beauty Garden: дивіться відео

Особлива гордість магазину – галерея ароматів. Масштабний простір, де представлені кращі світові бренди парфумерії: культові, бестселери і прем’єри сезону, що визначають сучасні парфумерні тенденції. Особливе місце займає колекція нішевої парфумерії: 160 квадратних метрів і 111 брендів від майстрів з усього світу. Головна відмінність таких парфумів у тому, що вони не підпорядковуються модним трендам. Все залежить виключно від таланту, смаку та уяви тих, хто створює ці аромати. 

Цікаво! Свого часу саме BROCARD першим почав розвивати напрямок нішевої парфумерії в Україні. Тож не дивно, що колекція "ніші" тут найбагатша. 

Якщо мрієте знайти унікальний аромат, обов’язково завітайте сюди. Варто підкреслити, що якість продуктів для компанії завжди була і залишається на першому місці. Усі товари, представлені на полицях Beauty Garden та інших магазинів мережі BROCARD – оригінальні, отримані безпосередньо від власників брендів або офіційних дистриб'юторів.

Сьогодні магазин має представляти широкий вибір товару високої якості, що відповідає сучасним потребам, по справедливій ціні. Клієнти високо цінують зручність, повноту асортименту, постійне оновлення і цікаві акційні пропозиції, 
– прокоментувала Людмила Севрюк, директорка "Брокард-Україна". 

BROCARD має найбільшу колекцію нішевих парфумів в Україні / Фото, надане 24 Каналу 

Тож якщо ви шукаєте оригінальні товари – від люксових брендів до аптечних рішень, у Beauty Garden все це легко знайти, відразу протестувати та обрати саме те, що підійде. 

Причина №2 – технології, які роблять шопінг простим і приємним

BROCARD Beauty Garden – це не лише сучасний магазин із широким асортиментом, а й простір, де все створене для зручного та приємного шопінгу. Серед технологій і рішень, які вражають і покращують клієнтський досвід: 

  • Миттєвий доступ до інформації. На цінниках є QR-коди: скануєте – і в мобільному додатку з’являється повна інформація про продукт. Можна перевірити наявність, почитати відгуки або оформити покупку.
  • Публічний Wi-Fi та інтеграція з додатком. Безкоштовний інтернет дозволяє користуватися додатком прямо в магазині, отримувати персональні знижки й брати участь в акціях.
  • Продумана система комунікацій. Наприклад, позначка "Не потребую консультації" на кошику робить шопінг максимально комфортним для гостя і забезпечує ефективну залученість персоналу у великому просторі.
  • Сервіс і експертиза на місці. У Beauty Garden можна пройти діагностику шкіри обличчя на апараті Zemits Skin Analysis System просто під час шопінгу. За допомогою штучного інтелекту, спектральної візуалізації та надточної камери він оцінює зволоження, зморшки, пори, пігментацію, чутливість і навіть клітинний метаболізм, на основі чого б’юті-експерти BROCARD допомагають підібрати персональний догляд. Схожу експрес-діагностику тут пропонують для волосся. Технології та люди працюють у синергії – і саме це дає найкращий результат. 

Діагностика шкіри за допомогою ШІ – сучасна, швидка, проста та ефективна процедура / Фото, надане 24 Каналу

Технології в BBG служать одній меті: щоб клієнт за лічені хвилини міг знайти саме свій продукт, а команда допомагала йому зробити це легко й професійно. 

Причина №3 – це не просто місце для шопінгу 

У Beauty Garden краса втілена в атмосфері живого саду. Дизайн продуманий до дрібниць: флористичні інсталяції, поєднання оригінальних фактур і приємне світло створюють атмосферу, в якій хочеться затриматися й насолоджуватись моментом. 

Під час шопінгу можна не лише купити омріяне, а й відпочити на зручних диванах, випити кави, поспілкуватися з друзями, купити живі квіти у флороматі. За словами Олени Лади, директорки зі стратегічного розвитку "Брокард-Україна" та спонсорки проєкту BROCARD Beauty Garden, одна з ідей магазину – дозволити відвідувачеві робити те, що в класичному ритейлі часто заборонено.

Приходь з домашніми улюбленцями, приходь нафарбувати губи та потестити догляд, приходь спробувати аромат, навіть якщо не збираєшся нічого купувати, і фотографуй, скільки заманеться, 
– окреслила Олена Лада.

Ця "дозвільна" філософія націлена на те, щоб люди відчували магазин як привітний простір, а не суто торгову точку. 


Атмосфера у BROCARD Beauty Garden – неймовірна / Фото, надане 24 Каналу 

Beauty Garden – це місце, куди йдуть не лише за покупками, а й за емоціями, натхненням і приємними враженнями.

І трохи про філософію Beauty Garden 

Олена Лада розповідає, що у BROCARD змінюють філософію сервісу з "купи зараз" на "надихнись і приходь до нас на друге побачення". 

Ми хочемо, щоб клієнт залишив магазин з чудовими емоціями. Це дуже важливо. Покупка може статися, а може і не статися, може відбутись тут і зараз або пізніше онлайн. 70% відвідувачів наших магазинів – це не покупці. Наші гості приходять протестувати продукти, підібрати щось "на потім" або вивчити асортимент та ціни, щоб прийняти рішення пізніше, 
– зазначила вона. 

У час, коли бізнес масово "переїжджає" в онлайн, у BROCARD обирають його гармонійне поєднання з офлайном. Покупки в інтернеті – це практично і зручно, проте традиційний шопінг дарує незабутні враження та емоції. І Beauty Garden ще раз доводить, що офлайн має свою особливу магію.