Nokia змусила поляків в кінотеатрах дивитись не на екрани, а під сидіння

27 лютого 2012, 13:47
Читать новость на русском

Джерело:

Лента.Ру

Фінський виробник мобільних телефонів Nokia в рамках рекламної кампанії смартфону Nokia Lumia провів лотерею в польських кінотеатрах. Як говориться в промо-ролику на сторінці компанії в YouTube, в акції взяли участь 16 кінотеатрів у восьми містах Польщі.

За умовами лотереї, купони на телефони Nokia Lumia 800 розташовувалися під сидіннями в залах кінотеатрів. Перед фільмами на екранах показувався 15-секундний ролик, в якому глядачам пропонувалося заглянути під сидіння в пошуках захованого купона.

Те, як поляки шукали купони, Nokia зняла на відео і виклала на своєму каналі в YouTube.

Всього за допомогою рекламної кампанії Nokia роздала 64 смартфона. Акція проходила протягом лютого.