Нова Mazda 3: молодіжний вигляд та енергійний характер
Mazda 3 - найпопулярніша модель японського автовиробника. За 7 років випуску світом роз'їхалися близько 2,5 мільйонів "трійок".
Молодіжний вигляд, енергійний характер... Навіть базова версія з моторчиком 1.6 при всіх своїх недоліках їздить доволі смачно. Можливо, саме тому "матрьошку" нового покоління зустрічали компліментами та критикою. Мовляв, чи та це Mazda, яку ми настільки полюбили?
Дизайн автомобіля вийшов дійсно суперечливим. Чого лише варта велетенська радіаторна решітка, схожа на посмішку Чеширського кота. Не те, щоб вийшло некрасиво, але якось незвично. Хоча, варто визнати, сьогодні це доволі модний хід. Задня оптика - теж на любителя. А ось профіль "трійки" залишився впізнаваним - пропорції авто розважливо вирішили не змінювати.
Найменше запитань до інтер'єру: якісніший пластик, шумоізоляція... Тепер вона тут дійсно є. Панель приладів отримала зручну архітектуру, а-ля хондівський Civic. Іншими словами "трійка" стала значно комфортнішою, і це попри жорсткіші налаштування підвіски.
Двигуни не змінилися: млявий 1,6-літровий 105-сильний агрегат та жваві 2 літри, з яких добули 150 конячок. У тандемі з "механікою" останній забезпечує непогану динаміку та розгін на рівні 9 с. З "автоматом" справи трохи гірші, але все одно до сонної 1,6-літрової версії ще далеко.
За базову комплектацію з дволітровим двигуном та "механікою" попросять приблизно $27000. Таке авто подарує власнику хороші відчуття від будь-якої мандрівки.
Але якщо вам цього замало і хочеться добрячого припливу енергії, то варто поглянути на версію MPS. Зрозуміло, вона дорожча - майже на $8000, але має на 110 конячок більше. Турбінований 2,3-літровий двигун розганяє "Матрьошку" до "сотні" за 6 с і впевнено прискорює до 250 км/год. Окрім цього, у порівнянні з "цивільною" версією тут жорсткіша підвіска та міцніші гальма.