Нова рекламна мережа не враховуватиме дії користувачів

21 травня 2012, 12:33
Читать новость на русском

Джерело:

Лента.Ру

Британська медіакомпанія “The Economist Group” оголосила про запуск власної рекламної мережі під назвою “The Ideas People” стане першою платформою, яка здійснюватиме таргетинг за контеном акумульованих інтернет-сайтів, а не за cookies.

Це означає, що мережа не враховуватиме так званий поведінковий таргентинг.

Основним продуктом “The Economist Group” є група видань під маркою “The Economist”. Крім друкованої версії, вони виходять в інтернеті і на iPad. Мережа також буде поширювати рекламу у виданнях інших компаній — “New Statesmen”, “The Browser” і британського “Prospect Magazine”.

Очікується, що рекламна мережа охопить 44 мільйони унікальних користувачів по всьому світу, в тому числі 2,5 мільйона британських користувачів. У рекламодавців мережі буде можливість зорієнтувати свою рекламу на британську, європейську чи світову аудиторію.

Зараз велика частина рекламних мереж, які надають послуги таргетингу, засновують його на поведінці інтернет-користувача, тобто, обчислюючи, наприклад, сайти якої тематики він найчастіше відвідує.

“The Ideas People” не буде використовувати подібну інформацію, а буде здійснювати таргетинг, виходячи з тематики та змісту публікацій видань, включених в рекламну мережу. Як сказано на сайті “The Economist Group”, це допоможе залучити рекламодавцям "інтелектуально зацікавлену аудиторію".