З такою ініціативою виступив очільник "Укрзалізниці" Євген Кравцов в інтерв’ю "Економічній правді". За його словами, зараз є "широка програма впровадження нових сервісів з обслуговування".

Перший напрям пов'язаний з харчуванням. Це вже працює. Другий напрямок – ланч-бокси, про які ми вже оголосили і плануємо запустити протягом місяця. Наступний напрямок – до кінця 2017 плануємо впровадити продаж книг. Ще одне питання – мультимедійне забезпечення вагонів і поїздів. Плануємо протягом півроку ввести програму лояльності по всій мережі УЗ,
– запевнив Євген Кравцов.

Читайте також: "Укрзалізниця" скасувала один із поїздів на захід України з Києва

При цьому він погоджується, що слід проводити роботу з провідниками та обслуговуючим персоналом задля підвищення рівня сервісу

"Простими інструментами питання ставлення персоналу до клієнтів поміняти не так легко", – зазначив керівник "Укрзалізниці".