Новинки Детройтського автошоу: новий спортседан Subaru та спорткупе Lexus
Продовжуємо огляд новинок одного Детройтського автошоу. Subaru офіційно представила спортседан WRX STI нового покоління. Lexus - задньопривідне спорткупе RC F.
Subaru WRX STI
Автомобіль позбувся ім'я Impreza, хоча спільного в цих моделей - удосталь. Зокрема, дизайн екстер'єру та інтер'єру.
А от технічна начинка в зарядженого седана унікальна. Під капотом 2.5-літровий бензиновий турбінований "опозитник" з віддачею 308 конячок і 393 Н·м. У парі з ним працює виключно 6-ступінчаста "механіка". "Автомат" покупцям більше не пропонуватимуть.
Важливе нововведення - в системі повного приводу. За замовчуванням вона розподіляє обертовий момент між передньою і задньою віссю у співвідношенні 49:51.
Однак модернізована система управління центральним диференціалом DCCD дозволяє змінювати це співвідношення, пропонуючи шість заготованих налаштувань.
Також можна обрати один із трьох режимів роботи двигуна та відклик на педаль газу (Intelligent, Sport і Sport Sharp).
Європейські продажі нової Subaru WRX STI стартують уже навесні. Орієнтовна ціна - $47,5.
Lexus RC F
Компанія Lexus представила абсолютно нове заряджене купе - RC F. Дводверку сконструювали на базі седана IS, однак, щоб знайти щось спільне між ними, потрібно добряче постаратися.
Кузов у моделі новий, виготовлений з карбону. Спереду - величезна решітка радіатора у формі пісочного годинника, ззаду - антикрило, яке автоматично змінює кут залежно від швидкості, а взули авто у 19-дюймові колеса.
Під капотом - бензиновий двигун V8, об'ємом 5.0, який видає 460 конячок і 520 Н·м. Це більше, ніж у головних конкурентів - BMW M4 та Mercedes C 63 AMG. Уся потужність передається на задні колеса через 8-швидкісну автоматичну коробку.
На європейському ринку Lexus RC F з'явиться у вересні.
Інноваційний відклик Tesla
Тимчасом компанія Tesla оголосила про доволі незвичну, більше того - інноваційну сервісну кампанію. Під неї потрапили 29 тис. електрокарів.
Спершу - про саму проблему. Торік у США зафіксували кілька випадків самозаймань седанів Tesla Model S. З'ясувалося, причиною пожежі може стати адаптер зарядки батарей, який перегрівається під час заряджання від побутової електромережі.
Для усунення несправності власникам Tesla не доведеться їхати до сервісного центру. І на дім майстри теж не виїжджатимуть. Проблему усунуть шляхом оновлення програмного забезпечення.
На всі автомобілі вже передали спеціальний апдейт через Інтернет, власникам лише потрібно натиснути кнопку "Прийняти" на сенсорному екрані в салоні.
З цього моменту при виявленні ознак перегрівання під час зарядки Tesla знижуватимуть споживання електроенергії на 25%. Ну що ж, майбутнє вже поряд.