Новинки від Citroen та Skoda і супердвигун від Nissan

10 лютого 2014, 15:08
Читать новость на русском

Французи представили серійну версію оригінального кросовера Citroen, найшвидша Skoda Octavia та 3-циліндровий агрегат DIG-T R від Nissan.

Citroen C4 Cactus

Компанія Citroen представила серійну версію свого новенького кросовера - C4 Cactus.

Автомобіль зберіг чудернацький вигляд однойменного концепту. Зокрема, двоярусні фари - як у нового мінівена C4 Picasso, а також оригінальні надувні накладки Air Bump на бамперах та дверцятах. Їхнє завдання - захищати авто від пошкоджень на низьких швидкостях, приміром, на парковках чи при ударах візками біля супермаркетів.

У салоні окремої уваги варта цифрова панель приладів та висувний сенсорний дисплей, з якого можна керувати більшістю бортових систем, зокрема "кліматом" та "музикою". А ще - тут два суцільні дивани - спереду та ззаду.

У плані габаритів - "Кактус" трошки менший від іншого одноплатформеного кросовера - C4 Aircross (довжина - 4160 мм, колісна база - 2600 мм). І значно легший (965 кг) завдяки застосуванню високоміцних сталей та алюмінію.

Гаму двигунів французи поки не розкривають. Обмовились лише про трициліндровий бензиновий моторчик та не надто потужний турбодизель. Зате акцентують, що витрати на утримання "Кактуса" менші на 20% порівняно зі середнім показником в класі компактних паркетників.

Skoda Octavia RS

Найшвидшу Skoda Octavia нової генерації вже можна замовити в українських дилерів. Модель під індексом RS доступна у кузовах ліфтбек та універсал, з двигуном 2.0 (TSI 220 к.с., 350 Н·м).

Стартова ціна - €25 тис. За ці гроші покупцям запропонують літфбек з "механікою", а от за універсал Octavia Combi RS проситимуть щонайменше 26 тис.

За роботизовану коробку DSG доведеться викласти півтори тисячі євро.


Супердвигун

Компанія Nissan розробила найефективніший двигун внутрішнього згорання. Агрегат під назвою DIG-T R має лише три циліндри і об'єм - 1.5 літра. Та попри це розвиває 400 к.с. і 380 Н·м!

Супердвигун має компактні розміри (50 х 40 х 20 см) і важить лише 40 кілограмів! Таким чином на кожен кілограм припадає 10 конячок - це значення вище, ніж у моторів "Формули-1" цього сезону.

Щоб домогтися таких показників, японці максимально знизили тертя всюди, де тільки можливо. У цьому їм допомагали інженери французької компанії Total, які розробили і спеціальне масло, і спеціальне паливо для двигуна.

Попри високу технологічність неймовірне форсування, ніссанівці впевнені у надійності своєї розробки. Суперагрегат увійшов до складу гібридної установки інноваційного спортивного автомобіля ZEOD RC. Гібрид вже пройшов низку випробувань і зараз готується до найсерйознішого - перегонів на витривалість "24 години Ле-Ману", які стартують у червні.