Новий "Маніфест" від Артема Пивоварова: яку ідею співак заклав у популярну пісню і кліп
Джерело:
"Мапа української ідентичності"Український співак Артем Пивоваров випустив кліп на пісню "Маніфест", яка вже увійшла в усі головні чарти та завоювала своїх прихильників ще до виходу відеороботи.
Кліп став продовженням масштабного проєкту "Мапа української ідентичності", який бренд gloтм разом із медіа Vgorode втілив у життя, щоб дослідити та виявити якості сучасних українців, а також зберегти відбиток сьогодення як спадщину для світу.
На правах реклами.gloтм призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Пивоваров долучився до проєкту "Мапа української ідентичності"
Одним із героїв проєкту став Артем Пивоваров, який поділився думками про особливості української музики, як на неї вплинула війна і чому вона стала справжньою зброєю на культурному фронті. Емоційне інтерв'ю надихнуло співака зробити маніфест, переосмисливши національні особливості, які притаманні саме нам.
Головною ідеєю пісні стали особливі якості українців, які об'єднують та вирізняють нас як націю. Драйвовий ритм пісні у поєднанні з патріотичним текстом надихає та підкреслює нашу незламність. Водночас яскраві візуальні образи в кліпі звертають увагу на риси характеру, які найбільш притаманні українцям. Саме вони і стають головним акцентом на екрані.
У нас одні з найкращих продакшенів у світі, в нас найкращі режисери та кліпмейкери, в нас найкращі артисти і музиканти. Чому? Бо ми віддано та з особливою завзятістю беремося за кожну справу, яку обираємо. Гідність і сміливість – це про нас,
– зазначив Артем Пивоваров.
Артем Пивоваров – "Маніфест": дивіться відео кліпу
Сьогодні бренд gloтм є прикладом сучасності та переосмислення звичного, адже використовуючи інноваційні технології, влучно транслює нову реальність. Завдяки проєкту "Мапа української ідентичності" бренд разом із кожним охочим робить свій внесок у бачення, хто такі українці, щоб створити новітню українську історію.