Новий бренд QIWI

16 червня 2011, 07:00
Читать новость на русском

В Україні з’явився новий бренд сервісу миттєвих платежів - QIWI. Саме під такою назвою відтепер надаватиме послуги платіжна система "Об’єднані системи миттєвих платежів", яка працює в Україні вже 5 років і займає значну частку ринку - 30%. Загалом холдингова група QIWI присутня у 17 країнах світу та пропонує низку послуг, якими можна скористатися через платіжні термінали.

"Від сьогодні українці отримують дуже якісний та надійний уніфікований сервіс QIWI, який буде динамічно розвиватися. Українці зможуть оплачувати через цей сервіс понад 300 провайдерів, поповнювати свої рахунки та проводити оплату через понад 10 000 пунктів прийому платежів", - розповів генеральний директор платіжного сервісу QIWI в Україні Андрій Рудик.

За словами керівництва холдингу, 70% платежів сьогодні - це оплата послуг мобільного зв’язку. Проте вже сьогодні компанія працює над запровадженням низки додаткових можливостей. Проте найголовніше - це довіра споживачів до бренду.

"Щоб людина використовувала складніші сервіси – оплату авіа- чи залізничних квитків, погашення кредиту, грошові перекази лише кнопки в терміналі не достатньо. Дуже важливою є довіра людини до цього сервісу, без сильного міжнародного бренду це неможливо. Саме тому на ринок прийшов QIWI", - наголосив Максим Попов, Віце-президент з маркетингу та розвитку холдингу QIWI.

Зауважимо, споживчий бренд QIWI є одним з найпопулярніших інструментів оплати послуг. Наприклад, у Росії через термінали QIWI здійснюються 43% усіх миттєвих платежів, тобто ними користуються понад 80 млн. клієнтів щомісяця.