Новий Mercedes-Benz ML 63 AMG долає "сотню" за 4,7 секунди
Спортивний позашляховик - вершина ірраціональності в автомобільному світі. Неважливо скільки коней під капотом і наскільки зубодробильна підвіска. Все одно ці автомобілі не принесуть такого задоволення, як справжні спорткари. Надто вони масивні і надто високий у них центр тяжіння.
Але автовиробників це не зупиняє: є попит - є і пропозиція. Тож знайомтесь - найгрізніший у сімействі Mercedes ML 63 AMG.
Безумовно, це справжній Mercedes. Висока якість салону, комфорт - все це навіть не обговорюється. Єдина особливість зарядженої версії - шильдики AMG, розклеєні по всьому салону.
Ззовні відмінностей більше. ML отримав нову світлотехніку, бампери та оригінальні колісні диски. Щоправда, екстер'єру не вистачає агресії.
Вона прихована під капотом - восьмициліндровий двигун об'ємом 5.5. Потужніший від агрегату Porsche Cayenne Turbo (V8 4.8 500 к.с. і 700 Нм), а обертовий момент більший, ніж у BMW X6 M (V8 4.4 555 к.с. і 680 Нм). За допомогою двох турбокомпресорів і системи безпосереднього впорскування “мерседесівці" зуміли вичавити 525 конячок і 700 Нм.
Вкупі зі семиступінчатим "автоматом" AMG Speedshift Plus цей агрегат здатний розігнати позашляховик до "сотні" за 4.7 с. І це при масі у 2265 кг. Porsche Cayenne Turbo і BMW X6 M досягають 100 км/год за 4,4 і 4,5 с.
Продажі нового ML 63 AMG стартують навесні. Ціна базової комплектації - 109 тис. євро. Конкуренти від BMW та Porsche коштують дорожче - 122 тис. і 113 тис. євро відповідно.