Новий родстер від Honda, Volkswagen розробляє DSG-10, та оновлена "Фабія" від Skoda
Honda відродить легендарний спорткар S2000, Volkswagen розробляє 10-ступінчасту роботизовану трансмісію, а Skoda представить оновлену "Фабію".
Honda S2000
Новий родстер оформлять у стилі концептів Honda S660 та Acura NSX.
Автомобіль оформлять у стилі концептуального родстера S660, який показали минулої осені в Токіо. Також будуть помітні нотки нового спорткупе Acura NSX, випуск якого розпочнеться вже цьогоріч.
Під капотом новинки опиниться форсований бензиновий турбодвигун від хот-хетча Civic Type R. При об'ємі всього два літри він видаватиме близько 380 кінських сил. Така потужність дозволить розігнати маленьку і легку дводверку до "сотні" швидше, ніж за 5 секунд.
На ринку нова Honda S2000 з'явиться у 2017 році. Ціни прогнозують на рівні €50 тис.
Зазначимо, перша Honda S2000 з'явилась у 1999 році. Через 4 роки вийшла модель нового покоління, а з конвеєра останній родстер зійшов у 2009 році. За свою кар'єру авто отримало багато нагород завдяки оригінальному дизайну та двигуну. Японцям вдалось зняти з атмосферного 2.2-літрового агрегату майже 240 конячок.
DSG-10
Volkswagen розробляє 10-ступінчасту роботизовану трансмісію DSG. Коробка допоможе серйозно знизити витрати пального і викиди СО2 у нових автомобілях.
А ще, як запевняють у компанії, нова "десяти-ступка" буде значно міцнішою від сучасних шести- та семидіапазонних DSG, і зможе "переварювати" обертовий момент до 500 Н·м. Таким чином її можна буде встановлювати на потужні спортивні моделі, як, приміром, майбутній Golf R 400.
Концепт цієї модифікації, нагадаємо, представили минулого місяця у Пекіні. Хот-хетч отримав дволітровий бензиновий двигун з віддачею 400 конячок і 450 Н·м, повний привід і шестидіапазонний DSG.
На серійних автомобілях компанії Volkswagen новий 10-ступінчастий "робот" з'явиться у 2016 році.
Skoda Fabia
Skoda може представити нову "Фабію" вже у жовтні на Паризькому автошоу.
Новинку оформлять у стилі останньої "Октавії" та ліфтбека "Рапід". Вона стане довшою і ширшою, а всередині побільшає місця не лише для пасажирів, а й для багажу.
Інтер'єр оформлять якіснішими матеріалами, а до обладнання увійдуть сучасні електронні помічники. У гамі двигунів фігуруватимуть бензинові і дизельні агрегати потужністю від 60 до 110 конячок.
Нову "Шкоду Фабію" випускатимуть в кузовах хетчбек та універсал і, можливо, седан.