Огляд преси за 10 грудня
Які пункти Податкового кодексу можуть знищити підприємництво знає “Український тиждень”. Чому страховий ринок “здувається” дізнавалися “Коментарі”. Про моду на герби серед політиків та бізнесменів - у виданні “Власть денег”.
Вільне дихання підприємців - за горами. Віктор Янукович, відкорегувавши, а після того й підписавши Податковий кодекс, хоч і не загнав у глухий кут малий та середній бізнес, втім так і не вилікував його. У документі хоч і не має найжорсткіших пунктів для підприємців, але таки ще й досі зберігаються нищівні позиції для малого та середнього бізнесу. Що може знищити підприємництво читайте на сторінках “Українського тижня” у статті “Довгі руки”.
Повільно, але впевнено вітчизняні страхові компанії йдуть на дно. І щоб залишитися на плаву, страховики завищують комісійні агентам і віддають частину від залучених сум корпоративним клієнтам. Ситуація і справді не найкраща, наприклад автострахування продемонструвало падіння продажів на 20%. Такі самі показники і у майнового страхування. Та й клієнти не мають бажання йти до компаній, адже вартість на частину послуг цьогоріч зросла. Чому страховики опинились в ямі знають “Коментарі”, читайте у роботі “Страховики погрузли в хабарах”.
Символ влади. В Україні модним стають герби. Саме вони зайняли нішу нових трендів серед політиків та бізнесменів. Цьогоріч власниками родинного герба стали щонайменше півсотні людей, до того ж, зазвичай, ті - хто приближений до Президента. Адже жодного символу представники опозиційних сил не замовили, на відміну від провладних чиновників та політиків. Коштує така примха не так і дорого - аби бути власником герба, потрібно викласти до 700 євро. Про символи влади читайте на шпальтах видання “Власть денег” у матеріалі “ГЕРБариБУМ”.