Огляд преси за 11 березня
Хто тепер збиратиме урожай хліба знає "Власть денег". Про алкогольну культуру в Україні читайте у "Контрактах". Соціальні та історичні передумови сильного жіноцтва досліджував "Український Тиждень".
Хлібне місце. Український ринок хліба переживає бурхливий етап переділу. Головними "збирачами" активів є близькі до влади структури. Під прес державної машини потрапляють, як правило, підприємства, що належать опозиційним політикам. Втіхою для продавців може бути хіба те, що бізнес у них не забирають, а купують. Хто тепер збиратиме урожай хліба знає "Власть денег", - читайте у статті "Хлебушка захотелось".
Особливості національного пияцтва. Більшість українців воліють випивати вдома: чоловіки - пиво та горілку, жінки - вино, лікери та джин. Відмова від відвідування барів та ресторанів свідчить про споживчу апатію серед народу, кажуть фахівці. Що, як і чому п’ють українці? Про алкогольну культуру в Україні читайте у свіжому номері тижневика "Контракти" в матеріалі "Що смачніше за горілку".
Слабка ланка чи сильна стать. В Україні закріпився стереотип про слабкість місцевих чоловіків, яку протиставляють цілеспрямованості й витривалості жінок. Останні начебто і працюють більше, і по дому встигають, і, при цьому, живуть довше. Соціальні та історичні передумови цього явища досліджував "Український Тиждень", деталі в матеріалі "Шукайте чоловіка".