Огляд преси за 18 квітня
Ситуацію на українському фондовому ринку досліджували “Коментарі”, “Контракти” про вміння диктувати споживчі рішення. Більше про харчевні на колесах Ви можете дізнатися на шпальтах тижневика “Власть денег”.
Майданчик для дрібних спекулянтів. За підсумками минулого року, обсяги біржових торгів в Україні виросли до понад 130 млрд. грн. - це мізер за мірками серйозних установ. Вітчизняний фондовий ринок живлять два джерела – капітали російських інвесторів і світових спекулянтів дрібного штибу, що не досягли успіху на Батьківщині. Чому український фондовий ринок перебуває у недорозвиненому стані, кому це вигідно і як його можна “завести” - у спецтемі "Коментарів" “Майданчик для дрібних спекулянтів”.
Полювання на підсвідомість. Вміння диктувати споживчі рішення - запорука успіху на ринку товарів повсякденного попиту. Дуже важливо спровокувати у потенційного покупця виникнення позитивних емоцій, безпосередньо пов’язаних із брендом. Тоді клієнт практично ваш. Що заважає продавцям управляти покупцем? Від чого залежить, чи купить споживач запропонований продукт та про етапи алгоритму прийняття рішення про купівлю читайте в діловому тижневику “Контракти” у матеріалі ”Мрія маркетолога”
Їж, пий та насолоджуйся ...і роби це на ходу. Ринок стріт-фуд торгівлі в Україні щорічно росте на 20%. Однак, щоб вижити на ньому, необхідно запропонувати не просто новий продукт. Потрібно ще й бути мобільним. Тобто мати можливість без фінансових затрат змінити локацію. Все про харчевні на колесах - на шпальтах тижневика "Власть денег" у статті “Следуем за покупателем”.